fredag den 26. august 2016

Liebster award/Tag-leg!

Inge Jørgensen  - http://livstegnfraummi.blogspot.dk/ - har nomineret min blog til at deltage i Liebster Award.
Jeg takker Inge mange gange for nomineringen, men ønsker ikke at deltage.
Det er en sjov idé, men det kræver flere ressourcer (tid!) til at finde 11 andre bogbloggere, svare på spørgsmål, selv finde på spørgsmål osv, end jeg synes at kunne overkomme.
Min bogblog er ganske beskeden, jeg modtager ikke bøger fra forlag, men finder mine bøger på folkebiblioteket og fra egne hylder.
Egentligt er det for at holde styr på, hvad og hvor meget jeg læser, men det er da også spændende, at der måske er andre, der læser med. Det er medvirkende til, at jeg gør mig umage, når jeg skriver:-)

1 kommentar:

ijoergensen85 sagde ...

Helt i orden. Og rart med et andet koncept af bogblog, ved at du ikke modtager anmelderbøger. Syntes stadig din blog er interessant og skal ses af mange flere :)