fredag den 26. juni 2015

Lydbog!

Egentligt ved en fejl fik jeg lånt en lydbog fra e-reolen. En gang skal jo være den første, og jeg tænkte ok - så prøver jeg det.
Det gik også fint, efter lidt startvanskeligheder. Det var svært at koncentrere sig, når en anden læste historien op, men jeg lyttede, koncentrerede mig, og alt var godt.
Men ... Næste dag da jeg skulle lytte videre, der hvor jeg var kommet til! Ak og ve - bogen startede forfra!!
Efter en del spolen fremad - jeg kunne ikke huske, hvor lang tid jeg havde lyttet - fandt jeg det rigtige sted. Men jeg havde tabt gejsten.
Om det bare er e-reolen, der er en "skrabet model" i forhold til markering af hvor man er kommet til, og en nemmere måde at fortsætte på, det har jeg ingen erfaring med.
Der vil gå længe, inden jeg skal prøve det igen!!
Det var Michael Cunningham: Når mørket bryder frem - den blev anbefalet på forsiden af e-reolen.

Ingen kommentarer: