onsdag den 11. januar 2012

Holbo historier.

"Holbo-historier", ikke at forveksle med Molbo-historier, som jeg faktisk gjorde i første omgang.

En e-bog købt for 10 kr. ved Saxo.com

Den består af 5 små fortællinger skrevet af Per Holbo.

I indledningen er en "advarsel", da historierne åbenbart er så fantastisk morsomme, at man skal passe godt på!

Hmm, nu er humor jo en særlig størrelse, og vi har heldigvis ikke alle den samme form for humor.

Så jeg blev lidt skuffet, for min humoristiske sans er altså ikke som Per Holbos...

Godt at det var en billig fornøjelse ;-)

2 kommentarer:

Per Holbo sagde ...

Nå, men jeg er da ked af, at du synes, Pengene var spildt...

Men hvis du nu giver mig et praj, så kan jeg sende dig noget andet, som du måske vile synes om???

mette gerdt sagde ...

Hej Per. Som skrevet er opfattelsen af humor en individuel størrelse:-) Jeg læser meget forskellig litteratur, og ind imellem vil jeg selvfølgelig ramme ind i noget, som jeg ikke lige føler så meget for. Jeg vil måske senere vende tilbage til dit forfatterskab og få en positiv overraskelse:-) Tak for din kommentar, hilsen Mette.