torsdag den 8. marts 2012

Moln - Jorden husker.

Moln - Jorden husker, Michael Kamp, 2011.
En samling af gyserhistorier, som alle foregår i en lille by Moln.
Det er ikke en genre, som jeg "normalt" ville vælge, der er lidt splatter over fortællingerne, så horror er nok en mere korrekt betegnelse.
Men de var skrevet godt, og iPad'en var lidt svær at lægge fra sig!
Det var nemlig en af e-bøgerne:-)

Jeg er igang med en samling kronikker af Møllehave, og min godnat-bog er en ældre model af Noel Barber, fra dengang i 80'erne da jeg var medlem af en bogklub.
Elektronisk er jeg gået ombord i en svensk krimi. Den er jeg ikke helt tilfreds med endnu, men jeg er ikke så langt inde i den endnu...
Et rart menneske har anbefalet "Vindens skygge", den har jeg bestilt på biblioteket, og skal ha' hentet den i morgen.

Ingen kommentarer: