lørdag den 3. april 2010

Stephen King endnu engang..

"Manden i det sorte jakkesæt" er oversat efter "Everything's Eventual" fra henholdsvis 2003 og 2002.

Det er 14 skumle fortællinger, som forsiden af bogen lover!

En blanding af mystik og gys som kun King kan levere det:-)

Ved hver novelle fortæller Stephen King om inspirationen til den pågældende novelle, lidt ligesom i "Efter solnedgang". Det synes jeg er lidt specielt, for jeg tænker tit: hvor får en forfatter idéerne fra til en god historie? Og det prøver King så at dele med læseren på denne måde.

Påskeferien lakker mod enden, den har været i familiens tegn. Jeg har ikke læst så meget, som jeg plejer til hverdag.

Men jeg har da en stak nye bøger, som venter på at blive læst, Kenn Follett, Charlotte Weitze og Ulla-Lena Lundberg for at nævne et par stykker. De to sidstnævnte kender jeg ikke endnu...

God påske!

Ingen kommentarer: